Mechanizm korozyjny (pokry膰 zewn臋trznych w przemy艣le samochodowym)
Wykonujemy renowacj臋 pow艂ok chromowych i niklowych na cz臋艣ciach i podzespo艂ach do pojazd贸w w tym na: zderzakach, lampach, lusterkach, ko艂pakach ...
Jedna pow艂oka niklowa (powolna korozja)
Zaleta
- Niewielka r贸偶nica potencja艂贸w Cr-Ni
Wada
- Operacja polerowania pomi臋dzy Ni-Cr
- Ma艂a powierzchnia anodowa
![]() |
![]() |
Jedna pow艂oka niklowa (szybka korozja)
Zaleta
- Brak operacji polerowania pomi臋dzy Ni-Cr
Wada
- Du偶a r贸偶nica potencja艂贸w Cr-Ni
- Ma艂a powierzchnia anodowa
![]() |
![]() |
Dwie pow艂oki niklowe (Szybka korozja pow艂oki niklu b艂yszcz膮cego)
Zaleta
- Brak operacji polerowania pomi臋dzy Ni-Cr
- Materia艂 podstawowy jest chroniony
Wada
- Du偶a r贸偶nica potencja艂贸w Cr-Ni
- Ma艂a powierzchnia anodowa
![]() |
![]() |
Trzy pow艂oki niklowe (Powolna korozja niklu b艂yszcz膮cego)
Zaleta
- Brak operacji polerowania pomi臋dzy Ni-Cr
- Materia艂 podstawowy jest chroniony
- Du偶a powierzchnia anodowa
Wada
- Du偶a r贸偶nica potencja艂贸w Cr-Ni
![]() |
Dla zwi臋kszenia ochrony pod艂o偶a mo偶na bezpo艣rednio na materia艂 podstawowy zastosowa膰 pow艂ok臋 miedziow膮. Odpowiednie systemy pow艂ok Cu-Ni-Cr na 偶elazie i stali podane s膮 w tablicy